Leervragen en reacties n.a.v. thema 5

2 gedachten over “Leervragen en reacties n.a.v. thema 5

  1. Met ingang van het studiejaar 2014-2015 wil de opleiding Leisure Management van de Hogeschool Rotterdam zich op een nieuwe manier gaan profileren. Een herprofileringscommissie publiceert binnenkort de nieuwe profilering, waarbij de kern zal zijn om studenten gedurende 4 jaar op te leiden tot Leisure Producer. Om deze nieuwe profilering te concretiseren, moet het curriculum van de opleiding (4 leerjaren) opnieuw worden ontworpen. Het uiteindelijke product zal een schematisch uitgewerkt curriculum zijn, met een onderwijskundige onderbouwing. Door een externe ondewijskundige is een (concept) competentiematrix opgesteld voor de opleiding LM. Zelf ben ik voorzitter van de curriculum commissie, op donderdag 28 maart is besloten dat ik de leiding zal nemen in dit project. De opdracht wordt uitgevoerd onder supervisie van de ondewijsmanager in nauwe samenwerking met de andere 3 leden van de curriculumcommissie. Dit komt fantastisch uit in combinatie met LA2 ‘Uitdagend Ontwerpen’! Na bestudering van de thema’s denk ik zelf dat deze opdracht valt binnen thema 5.
    Mijn leervraag in deze fase is: “Valt deze opdracht inderdaad binnen thema 5 en zo ja, uit welke onderdelen gaat de opdracht in dat geval bestaan (structuur van de opdracht)?”

  2. Ha mark,
    leuke klus maar binnen de Docentenopleiding zijn we ruim 1,5 jaar met een team bezig geweest met een dergelijke opgave. Voor LA2 lijkt me het ambitieus.

    Paul Pos

Geef een reactie op paul Reactie annuleren