Review op modelanalyse Maike?

Beste studiegenoten,

Waarschijnlijk zal ik pas donderdag of vrijdagochtend tijd hebben om jullie werk te reviewen.

Hierbij post ik mijn ontwerpmodelanalyse ter review.

Aangepast modelanalyse_concept

Het model staat ook op mijn blog:

http://mvofferen.wordpress.com/?p=45

Vast hartelijk bedankt voor de te nemen moeite!

Groetjes,

Maike

One thought on “Review op modelanalyse Maike?

  1. Hallo Maike,

    Ik ga morgen feedback geven op je stuk. Ik ga er goed voor zitten. Je ziet de feedback wel vanzelf verschijnen. Succes!

    Groetjes, Ümmü

Geef een reactie

