Feedback

Beste medestudenten,

Tot nu toe heeft er niemand feedback gegeven op mijn bericht van donderdag, waarin ik een link naar mijn product heb opgenomen. Ik vind dat jammer, omdat ik juist heel benieuwd ben naar jullie feedback. Ik nodig jullie nogmaals van harte uit om naar mijn product te kijken en erop te reageren. Het stuk staat ook op mijn blog, je kunt eventueel ook daar je reactie plaatsen. Zelfs een paar korte opmerkingen ter opbouw of waardering (ook belangrijk!) zullen door mij in dank worden afgenomen.

vriendelijke groet, Marc

2 thoughts on “Feedback

  1. Hallo Ellen, hartelijk dank voor je feedback. Ik ga proberen duidelijker aan te geven op welke manier het werkveld en de studenten (in een eerder stadium) betrokken zijn geweest bij de aanleiding om over te gaan op een nieuw curriculum. Ook zal ik mijn analyse aanscherpen naar aanleiding van je opmerkingen. Ik merk dat ik moet oppassen voor de ‘blinde vlek’ die je krijgt als je midden in het proces zit. Jouw feedback helpt als ‘buitenspiegel’ (mooie metafoor in relatie tot reflectie) 😉 Succes met jouw ontwerp! groet, Marc

Geef een reactie

