Nominatieverzameldocument thema 2, Tijmen

 Hierbij zou ik mijn document willen voordragen voor de productbespreking van morgen.

Ik wil via deze weg Gerda, Nicolle en Heleen bedanken voor de beoordeling!

Groet, Tijmen

Een gedachte over “Nominatieverzameldocument thema 2, Tijmen

  1. Beste Tijmen
    Ik was vandaag ook bij de product bespreking. Goed gedaan. juist het eerste stuk heb je krachtig samengevat. Dan bedoel ik de visie van HR. Wat ik me afvroeg is het volgende: kunnen we het CS niet zien als een piramide: met visie als toppunt en de 9 onderdelen als basis? en dan kan, denk ik, envoudiger worden in hoeverre wordt het nu voldaan aan de “VISIE”? als dat niet het geval is dan moet dat gerepareerd worden. misschien ligt de visie op dit moment lager dan HR wil? maar kan ook zo zijn dat de manier waarop je vak wordt gegeven niet meer voldoet aan de visie?
    zomaar wat gedachten. als je vragen hebt dan hoor ik dat wel.

Plaats een reactie