Diverse mededelingen

 

Afwezigheid Hanneke a.s. dinsdag

Zoals jullie wellicht al wel hebben vernomen heeft de dochter van Hanneke een fietsongeval gehad waarbij ze dubbele breuk heeft aan haar been. Aanstaande dinsdag gaat ze met haar dochter naar het ziekenhuis en dan horen ze of een operatie nodig is. Hanneke wil daar uiteraard graag bij aanwezig zijn.

Dit heeft wel gevolgen voor de product bespreking. We zouden dit immers in gesplitste groepen doen. Ik ga  de product bespreking as dinsdag begeleiden voor de gehele groep,  maar dit heeft wel consequenties voor het aantal personen die mee kunnen doen. Daarom informeer ik jullie nu al vast, zodat jullie al onderling kunnen overleggen wie perse dinsdag aan de beurt wil komen. Met een hele strakke planning kunnen dat er vermoedelijk 5 zijn.

Zouden jullie het resultaat van jullie overleg bij voorkeur morgenavond kunnen laten weten, zodat ik me gericht kan voorbereiden  (als ik namen ontvang). Mogelijk zien jullie ook nog andere oplossingsmogelijkheden.

Ik hoor het graag.

Innovatie

Ik heb contact proberen te leggen met een gastdocent over het thema innovatie. Deze heeft vooralsnog nog niet gereageerd op mijn mail. Zodra ik meer weet horen jullie van mij.

Groet,

Freddy

2 thoughts on “Diverse mededelingen

  1. Mijn reactie is niet het resultaat van overleg, maar een opsomming van hetgeen ik op dit blog heb gevonden:
    – Heleen: thema 2, 2 x review (verzameldocument)
    – Ümmü: thema 1, 2 x reviews (geen verzameldocument)
    – Nicolette: thema 2 en 1 documenten los van thema, 4 x reviews (geen verzameldocument)
    – Tijmen: thema 2, 3 x review (verzameldocument)

    Als ik niets over het hoofd heb gezien zijn dit in totaal vijf producten.

Geef een reactie

