Terug van weggeweest

Dag allemaal,

Ik ben even non- actief geweest, ondertussen is enorm veel veranderd in mijn leven. Zo ben ik vanaf heden een getrouwd vrouw (yoehoeee..?) en dankzij mijn heerlijke huwelijksreis ben ik  uitgerust terug… Na veel geregel, een drukke bruiloft, feesten, emoties en zon zee strand en romantiek in Bali, nu back to the reality:  weer hard werken en lekker de boeken induiken!

Ik loop achter en moet me laten bijpraten en inlezen. Ik heb er veel zin in, alhoewel het opstarten even lastig is na Bali… Zit je daar lekker te genieten en is het enige waar je aan hoeft te denken: waar zullen we vanavond weer heerlijk eten.. Kom je hier aan en word je geconfronteerd met eerst: REGEN en vervolgens je mailbox…. Maar goed, laten we lekker optimistisch blijven, sorry dat jullie mij hebben moeten missen :P en nu weer even lekker de boeken induiken en veel schrijven :)

Groetjeszonsondergang

2 thoughts on “Terug van weggeweest

  1. Hey Sultan,

    Ik leef met je mee meid!. Precies hetzelfde,
    Na lekker ontspannen kunnen wij er zeker tegen aan. Nogmaals gefeliciteerd en heel veel succes!

Geef een reactie

