Workshops Sia en Saskia

De workshops op 21 en 28 mei zijn tot nu toe nog niet heel erg gewenst zo te zien. Ik ben van harte bereid, zoals ik ook met de workshop afgelopen dinsdag heb gedaan, aan een paar mensen begeleiding te geven over een onderwerp waar men iets meer vanaf wil weten. Graag wel nog eens nagaan of er toch nog meer mensen belangstelling hebben, want 1 per workshop is wel een beetje héél erg weinig niet waar :-)? Ik kom er ergens half mei nog een keer op terug, dan weten jullie dat vast.

2 thoughts on “Workshops Sia en Saskia

  1. Hallo Sia,

    Ik heb me opgegeven voor de workshop van 21 mei. Ik zie dat ik me alleen heb opgegeven. Nu lees ik ook dit bericht. Wat gaan we nu doen? Gaat de workshop van 21 mei wel of niet door?

    • Ja hoor, ik kom naar Rotterdam. Eventueel komen er nog meer mensen, maar anders kijken we samen naar waar jij behoefte aan hebt. Ik had inderdaad de bedoeling om er nog op terug te komen maar ben het eerlijk gezegd vergeten.

Geef een reactie

