ATTENTIE

Studenten die hebben gekozen voor zelfstandige regie moet, conform de eerder gemaakte afspraken, nog contact opnemen met of Hanneke of met mij om de plannen te bespreken en om hierop een go of no go te krijgen.

Willen degenen die dit aangaat  z.s.m contact opnemen met ons (alle studenten zijn ingedeeld in een groep voor de voortgangsbesprekingen en de produktnominaties en daaraan zijn wij gekoppeld). Neem dus met met een van ons contact op.

Dank al vast,

mede namens Hanneke,

Freddy

One thought on “ATTENTIE

  1. Bedankt Freddy voor je reactie. Graag verneem ik van Hanneke voor een afspraak over mijn plan van aanpak voor LA2. Eventueel kan ik het ook in de meivakantie per mail versturen zodat ik een reactie krijg op mijn voorstel om het 7 mei mee te laten doen met de productnominaties.

Geef een reactie

